Számlázás

Használd az online számlázónkat!

Díjmentesen regisztrálok

Számlázz könnyedén

Számláidat (papír és e-számla) könnyedén és gyorsan állíthatod elő. E-számláid a kiállítást követően hitelesítésre kerülnek. Az eBIZ-t használó partnereid rendszeren belül megkapják a számládat. Számla befogadására is képes leszel, amelyet az eBIZ rendszerben azonnal ki is tudsz egyenlíteni.

Fontosabb funkciók - Számlázás

Hogyan működik a számlázás?

Az eBIZ-ben regisztrálva egyszerűen tudsz online számlákat kiállítani, számlákat befogadni és néhány kattintással költségszámláidat is elutalhatod.
Egyszerűsíti a könyvelői kapcsolattartást és a számlák NAV adatszolgáltatását is elvégzi helyetted.
Próbáld ki díjmentesen!

Partneradatok automatikus kitöltése

Az Opten-összekötésnek köszönhetően könnyen megtalálhatod partnered a keresőben, és onnan a rendszer automatikusan kitölti a számlázáshoz szükséges adatokat.

Fontosabb funkciók - Számlázás - Partneradatok

Számlamásolás

A számlamásolás funkció segítségével még egyszerűbben és gyorsabban állíthatsz ki számlát egy korábbi számlával megegyező adatokkal.

Fontosabb funkciók - Számlázás - Számlamásolás

NAV adatszolgáltatás

Az eBIZ "NAV-ra kész", a NAV adatszolgáltatásra kötelezett számlákat automatikusan lejelentjük az adóhatóság felé.

Fontosabb funkciók - Számlázás - NAV

Gyakran ismételt kérdések

Nem, az eBIZ rendszerben kiállított számláid már rendelkeznek az elektronikus időpecséttel és digitális aláírással a megfelelő tanúsítványokkal, így megfelelnek a hatályos magyar jogszabályi követelményeknek.

Az eBIZ-ben kiállított elektronikus számláidat a törvényben szabályozott ideig, azaz nyolc évig archiváljuk, ez idő alatt bármikor elérhetőek lesznek számodra is, előfizetési csomagtól függetlenül.

Díjbekérőt az eBIZ felületén van lehetőség kiállítani, majd abból egy egyszerű művelettel “Díjbekérőből számla” készítheted el, fizetést követően a számlát.

Kattints ki a téves számlára, majd a számlaképen szereplő SZÁMLAMŰVELETEK menüből válaszd a „Sztornózom” opciót! A kiválasztott számla ekkor sztornózott státuszt kap.

Kattints a másolni kívánt számlára, majd a számlaképen szereplő SZÁMLAMŰVELETEK menüből válaszd az „Új számla megegyező adatokkal” opciót. Ezután már csak azokat a mezőket kell újra kitöltened, melyeket meg szeretnél változtatni.