Ügyfeleid pénzügyeit személyes találkozó nélkül, bárhonnan bármikor nyomon követheted, az eBIZ-ben. Ügyfeleid számára közvetlenül bekészítheted az adó- és bérjellegű utalásokat, valamint egyszerűen exportálhatod a számlákat és a banki tranzakciós adatokat, lényegesen csökkentve az adatrögzítéssel járó manuális munkát.
Online kapcsolattartás az ügyfelekkel
Az eBIZ felületén a költségszámlákat és a kiállított számlákat, valamint a számlához csatolt mellékleteket exportálni is tudod, így egyszerűsítheted a könyvelés és az adminisztráció folyamatát.
BővebbenUtalási csomagok előkészítése
Ügyfeleidnek közvetlenül bekészítheted az adó- és bérjellegű utalási tételeket, és a rendezésük státuszáról is tájékozódhatsz.
BővebbenKönyvelési anyagok letöltése
Egyszerűen exportálhatod az ügyfeleid által kiállított és feltöltött számlákat, valamint a banki tranzakciós adatokat és bankszámlakivonatokat, ezzel is lényegesen csökkentve az adatrögzítéssel járó időt és munkát.
BővebbenFontosabb funkciók

Számlázás
Könnyedén és gyorsan állíthatsz ki e-számlákat, amelyek a kiállítást követően automatikusan továbbításra kerülnek a NAV felé. A számla mellett előlegszámlát, díjbekérőt és helyesbítő számlát is ki tudsz állítani.
Tudj meg többet
Átutalás
Az eBIZ-hez tartozó vállalkozói internetbankban a bejövő számlák egyszerűen és gyorsan fizethetők ki átutalással. A fizetendő számlákat közvetlenül egy átutalási csomagba lehet helyezni, amely az alkalmazáson belül aláírható.
Tudj meg többet
Számlák tárolása
Töltsd fel a bejövő és más számlázóprogrammal kiállított kimenő számláidat az eBIZ-be, ahol mi 8 évig megőrizzük Neked azokat! Csatolj minden szükséges dokumentumot a számlához (szerződés, teljesítés igazolás), így mindent elég egy helyen tárolnod.
Tudj meg többet
Kifizetések nyomonkövetése
Az eBIZ automatikusan felismeri és összepárosítja a kiállított számláidat, valamint a beérkező utalásokat, ezzel rengeteg, adminisztrálásra fordított időt spórolva számodra.
Tudj meg többetGyakran ismételt kérdések
Hány céget regisztrálhatok az eBIZ-be?
Akárhány céget hozzáadhatsz a profilodhoz, nincs felső korlát. A Cégválasztó menüből tudod kiválasztani, hogy éppen melyik vállalkozásoddal kívánsz dolgozni. Így egyetlen profil alatt több cég pénzügyeit és számlázását is kezelheted.
A kötelező adóhatósági NAV ellenőrzési adatszolgáltatást tudja a program?
Természetesen igen, az eBIZ rendszer megfelel az adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatásról szóló törvényi előírásoknak.
A NAV kapcsolat beállítása után az eBIZ-ben kiállított számlák adatait automatikusan továbbítjuk a NAV-nak, amennyiben az adott számla a törvény hatálya alá tartozik.
Az adóhatósági ellenőrzéshez szükséges xml file-t néhány kattintással le lehet tölteni az eBIZ-ből. Ehhez a számlalistán ki kell jelölni a megfelelő számlákat, majd a „Kijelöltek letöltése” gombra kattintva válaszd a „NAV adatexport” opciót. Amint a lekérés befejeződött, az export automatikusan letöltésre kerül.
Fontos, hogy mivel mindig a számlázónak kell biztosítania az adatszolgáltatást a számlakiállítás pillanatában, ezért az adatszolgáltatás kizárólag az eBIZ-ből kiállított számlák esetében történik meg. A feltöltött, más számlázóból vagy számlatömbből kiállított számlák esetében nem történik adatszolgáltatás.
Ki tudom egyenlíteni szállítói számláimat az eBIZ rendszeren belül?
Igen, amennyiben OTP-s vállalkozói bankszámlával rendelkezik a céged, a számládat utalási csomagba teheted, majd aláírhatod az utalást. Utalási csomagot az ÁTUTALÁSOK / UTALANDÓ TÉTELEK menüből indítva tudsz összeállítani.
Az elektronikus számlát időpecséttel kell ellátni. Erről nekem kell gondoskodnom?
Törvényi szabályozás értelmében 2018. július 1-től már nem kötelező a számlákat elektronikus időpecséttel és digitális aláírással ellátni, ezért ezzel kapcsolatban nincs semmilyen teendőd.
Mennyi ideig érem el az általam kibocsátott elektronikus számlákat az eBIZ fiókomban?
Az eBIZ-ben kiállított elektronikus számláidat a törvényben szabályozott ideig, azaz nyolc évig archiváljuk, ez idő alatt bármikor elérhetőek lesznek számodra is, előfizetési csomagtól függetlenül.
Tudok szállítólevelet, árajánlatot, teljesítési igazolást csatolni a kiküldendő számláim mellé?
Természetesen igen! Az eBIZ-ben kiküldött számláidhoz mellékleteket is csatolhatsz, így még kevesebb időt kell töltened az adminisztrációval. Erről bővebben itt olvashatsz.