Könyvelők

Spórolj időt magadnak!

Díjmentesen regisztrálok

Ügyfeleid pénzügyeit személyes találkozó nélkül, bárhonnan bármikor nyomon követheted, az eBIZ-ben. Ügyfeleid számára közvetlenül bekészítheted az adó- és bérjellegű utalásokat, valamint egyszerűen exportálhatod a számlákat és a banki tranzakciós adatokat, lényegesen csökkentve az adatrögzítéssel járó manuális munkát.

Online kapcsolattartás az ügyfelekkel

Az eBIZ felületén a költségszámlákat és a kiállított számlákat, valamint a számlához csatolt mellékleteket exportálni is tudod, így egyszerűsítheted a könyvelés és az adminisztráció folyamatát.

Bővebben

Utalási csomagok előkészítése

Ügyfeleidnek közvetlenül bekészítheted az adó- és bérjellegű utalási tételeket, és a rendezésük státuszáról is tájékozódhatsz.

Bővebben

Könyvelési anyagok letöltése

Egyszerűen exportálhatod az ügyfeleid által kiállított és feltöltött számlákat, valamint a banki tranzakciós adatokat és bankszámlakivonatokat, ezzel is lényegesen csökkentve az adatrögzítéssel járó időt és munkát.

Bővebben

Fontosabb funkciók

Gyakran ismételt kérdések

Akárhány céget hozzáadhatsz a profilodhoz, nincs felső korlát. A Cégválasztó menüből tudod kiválasztani, hogy éppen melyik vállalkozásoddal kívánsz dolgozni. Így egyetlen profil alatt több cég pénzügyeit és számlázását is kezelheted.

Természetesen igen, az eBIZ rendszer megfelel az adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatásról szóló törvényi előírásoknak.

A NAV kapcsolat beállítása után az eBIZ-ben kiállított számlák adatait automatikusan továbbítjuk a NAV-nak, amennyiben az adott számla a törvény hatálya alá tartozik.

Az adóhatósági ellenőrzéshez szükséges xml file-t néhány kattintással le lehet tölteni az eBIZ-ből. Ehhez a számlalistán ki kell jelölni a megfelelő számlákat, majd a „Kijelöltek letöltése” gombra kattintva válaszd a „NAV adatexport” opciót. Amint a lekérés befejeződött, az export automatikusan letöltésre kerül.

Fontos, hogy mivel mindig a számlázónak kell biztosítania az adatszolgáltatást a számlakiállítás pillanatában, ezért az adatszolgáltatás kizárólag az eBIZ-ből kiállított számlák esetében történik meg. A feltöltött, más számlázóból vagy számlatömbből kiállított számlák esetében nem történik adatszolgáltatás.

Igen, amennyiben OTP-s vállalkozói bankszámlával rendelkezik a céged, a számládat utalási csomagba teheted, majd aláírhatod az utalást. Utalási csomagot az ÁTUTALÁSOK / UTALANDÓ TÉTELEK menüből indítva tudsz összeállítani.

Törvényi szabályozás értelmében 2018. július 1-től már nem kötelező a számlákat elektronikus időpecséttel és digitális aláírással ellátni, ezért ezzel kapcsolatban nincs semmilyen teendőd.

Az eBIZ-ben kiállított elektronikus számláidat a törvényben szabályozott ideig, azaz nyolc évig archiváljuk, ez idő alatt bármikor elérhetőek lesznek számodra is, előfizetési csomagtól függetlenül.

Természetesen igen! Az eBIZ-ben kiküldött számláidhoz mellékleteket is csatolhatsz, így még kevesebb időt kell töltened az adminisztrációval. Erről bővebben itt olvashatsz.