OTP bankszámlával nem rendelkező vállalkozások

Állíts ki díjmentesen e-számlát az eBIZ-zel!

Díjmentesen regisztrálok

Az eBIZ-zel könnyedén tudsz online számlákat kiállítani, ráadásul automatikusan megoldja helyetted a NAV adatszolgáltatást. Felejtsd el a lefűzött számlákat, tárold egy helyen, biztonságosan az eBIZ-ben!

NAV-ra kész

Az eBIZ automatikusan teljesíti helyetted a kötelező NAV adatszolgáltatást.

Bővebben

Számlák tárolása

Töltsd fel bejövő számláidat, hogy időben, egy helyen meglegyen mind Neked és könyvelődnek!

Bővebben

Partnerkezelés

Az eBIZ össze van kötve az Opten-nel - Magyarország egyik legnagyobb céginformációs adatbázisával - így partnereidről naprakész információt nyerhetsz.

Bővebben

Nyiss vállalkozói számlát az OTP Banknál!

Ahhoz, hogy az eBIZ minden előnyét élvezni tudd, nyiss bankszámlát az OTP-nél!

Megnézem a részleteket

Fontosabb funkciók

Gyakran ismételt kérdések

Akárhány céget hozzáadhatsz a profilodhoz, nincs felső korlát. A Cégválasztó menüből tudod kiválasztani, hogy éppen melyik vállalkozásoddal kívánsz dolgozni. Így egyetlen profil alatt több cég pénzügyeit és számlázását is kezelheted.

Természetesen igen, az eBIZ rendszer megfelel az adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatásról szóló törvényi előírásoknak.

A NAV kapcsolat beállítása után az eBIZ-ben kiállított számlák adatait automatikusan továbbítjuk a NAV-nak, amennyiben az adott számla a törvény hatálya alá tartozik.

Az adóhatósági ellenőrzéshez szükséges xml file-t néhány kattintással le lehet tölteni az eBIZ-ből. Ehhez a számlalistán ki kell jelölni a megfelelő számlákat, majd a „Kijelöltek letöltése” gombra kattintva válaszd a „NAV adatexport” opciót. Amint a lekérés befejeződött, az export automatikusan letöltésre kerül.

Fontos, hogy mivel mindig a számlázónak kell biztosítania az adatszolgáltatást a számlakiállítás pillanatában, ezért az adatszolgáltatás kizárólag az eBIZ-ből kiállított számlák esetében történik meg. A feltöltött, más számlázóból vagy számlatömbből kiállított számlák esetében nem történik adatszolgáltatás.

Igen, amennyiben OTP-s vállalkozói bankszámlával rendelkezik a céged, a számládat utalási csomagba teheted, majd aláírhatod az utalást. Utalási csomagot az ÁTUTALÁSOK / UTALANDÓ TÉTELEK menüből indítva tudsz összeállítani.

Törvényi szabályozás értelmében 2018. július 1-től már nem kötelező a számlákat elektronikus időpecséttel és digitális aláírással ellátni, ezért ezzel kapcsolatban nincs semmilyen teendőd.

Az eBIZ-ben kiállított elektronikus számláidat a törvényben szabályozott ideig, azaz nyolc évig archiváljuk, ez idő alatt bármikor elérhetőek lesznek számodra is, előfizetési csomagtól függetlenül.

Természetesen igen! Az eBIZ-ben kiküldött számláidhoz mellékleteket is csatolhatsz, így még kevesebb időt kell töltened az adminisztrációval. Erről bővebben itt olvashatsz.